Vill bli smal.

Hela mitt liv har jag varit fet, och dessutom blivit mobbad för det. För tre år sen var jag kanske som smalast, men det var pga ätstörningar. Här är en bild som togs ungefär för tre år sedan. Jag gick då på 7:e klassen i högstadiet. Ser smal ut på bilden, har nog korsett, men nu rymms jag inte i den mer..
Det var ungefär för tre år sedan. Gick då på 7:e klassen i högstadiet. Ser smal ut på bilden, har nog korsett, men nu rymms jag inte i den mer..

Hade just en ganska hemsk magsjuka och gick ner i vikt 3 kg på en dag. Jag tänkte att jess! Äntligen blir jag lite smalare, men allt kommer att komma tillbaka. I 3 dagar har jag inte klara av att äta mycket något och då har jag önskat att jag skulle kunna äta normalt igen, men egentligen har jag varit ganska glad för jag inte får i mig för mycket mat.
En stor orsak till att jag är nu fetare är att jag hade en lindrig version av anorexi. Jag försökte äta så lte som möjligt. I skolan var det lätt eftersom jag inte vågade äta när alla såg. Alltid när jag åt i skolan var det nära att jag skulle ha börjat gråta. När jag började äta normalt steg min vikt upp tillbaka + att det kom lite extra. Förra året trodde jag att jag skulle få anorexi igen för jag slutade äta. Jag åt så lite som möjligt och drack mycket saft som innehåller lite kalorier, inget fett eller socker. Men det gick över, min pojkvän Oliver hjälpte mig.
Nu tänker jag igen att jag skulle sluta äta, men vill inte det eftersom det är väldigt ohälsosamt. Skulle träna på gymmet, simma osv om jag inte hela tiden skulle vara sjuk.. Imorgon ska jag väl simma fast jag just fick flunsa(igen). Men jag orkar inte mera bry mig om jag är sjuk eller inte, vill inte mer vara fet. Jag hatar att kolla i spegeln, hatar hur jag ser ut. Mår dåligt av att se ut såhär..
Vill vara som dom andra: smal, vacker, söt, snygg. Jag är inget av det. Orkar inte höra mera av andra att jag är så söt och snygg och vacker. Jag tror ingen som säger det åt mig.. Inte äns Oliver(förlåt<3)..

Kolla på dehär tjejerna, de är vackra, söta, snygga och SMALA!



Så ska jag också se ut nån dag...


Kommentarer
Postat av: Olli

Vi ska börja träna ordentligt. Jag behöver det också.



Du tror väl inte på mig men jag säger ändå det att du ser bättre ut än alla dom där tjejerna. Det är i alla fall vad jag tycker.

2010-03-04 @ 22:58:12
Postat av: Nea

det är inte det att dessa tjejer är smala som gör dom vackra, inspektera i stället varje bild var för sig och lägg märke till självkänslan alla dessa utstrålar! Att trivas med sig själv för den man är, det är vackert! =)

2010-03-04 @ 23:11:29
URL: http://lillskiit.blogspot.com
Postat av: Katti

Olli: Det ska vi. Nej jag tror faktiskt inte på att jag ser bättre ut än dom..



Nea: Problemet är att jag inte trivs i min kropp. Och inte blir jag vackrare fast jag skulle vara smal, men smal vill jag ändå bli.

2010-03-05 @ 14:58:18
URL: http://ssssmulan.blogg.se/
Postat av: Lotta

du kan vara lika smal på bild som dom, om du börjar göra en sak som dom oxå gör "photoshoppar" :P hehe

2010-03-07 @ 10:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0