Vatten är bra!

Idag läste jag i en tidning att vatten är bra när man bantar! Men enda problemet är att jag HATAR vatten! Det smakar helt hemskt, jag börjar må illa och får spyreflexer när jag dricker vatten.. Men nu bestämde jag mig! Jag ska dricka 2 liter vatten/dag. Satt en 2 liters kanna i kylskåpet så jag vet hur mycket jag har druckit.
Idag hade jag smyckestillverknings kurs. Kommer imoron bild på örhängen som jag gjorde. :) + Att jag har massor örhängen jag inte ännu har tagit bild på. Ska också göra det imoron. Men här är bilder på några som jag gjort:


Öthängen gav jag åt mamma och hon gillade dem jättemycket (somtur) :)

Orkade inte simma idag, men imoron ska jag och Oliver simma 2 km som vanligt :) Borde också träna magmusklerna varje dag, men orkar inte! Jag är sämst på att göra situps. Vill sluta genast när det gör ont i magen :D Oliver får vara min personal trainer ;) :D

Kommentarer
Postat av: Olli

Jag ska också dricka mera vatten :)

Och träna dig hårt!

2010-03-23 @ 22:15:42
Postat av: Katti

Bra! Jag behöver hård träning :D Mest magen. Skulle bli sååå lycklig om jag skulle få bort den >_<

2010-03-23 @ 22:16:44
URL: http://ssssmulan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0