Min dag

06:00 vaknade jag. Gick i duschen, åt, klädde på mig och sminkade mig. Tog bussen 08:33. Blev nästan försenad från jobbet pga att bussen var mycket försenad. Var på jobbet 8 timmar. Tog bussen hem. Åt yoghurt och gick till simmhallen var jag simmade 1 km! Gick till butiken, köpte äppel och päron och gick hem. Åt mat och nu äter jag äppel :) Ska ännu lite senare göra situps om jag orkar :D Simning tränar ju också magen.
Pappa gav pengar till ett simhallskort. 30 gånger. 29 gånger kvar :D Tejen vid kassan sa att det är i kraft bara dethär året och att jag ska simma 30 gånger på dethär året om jag vill använda alla. Jag behöver inte ett år att få slut på det, det räcker ju bara 2-3 månader om jag simmar 2-3 gånger/vecka! :D
Skit! Jag kom int ihåg att jag är såhär allergisk åt äppel. Känns äckligt i halsen.. Men jag måste äta frukter istället för godis!

Kommentarer
Postat av: Olli

Du har haft en jättehälsosam dag! :) I'm proud of you<3 ^^

2010-03-09 @ 21:26:42
Postat av: Katti

Joo :) bra, jag är också stolt över mig själv ^^ Jag jobbade 8 timmar med barn och orkade ändå simma 1 km!^^

2010-03-09 @ 21:28:32
URL: http://ssssmulan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0