Har tänkt börja sälja smycken här.

Vet nog inte alls hur många som skulle vara intresserade, eller om det är någon idé att sälja här..

Imorgon skall min pojkvän flyga ifrån mig till nästan en vecka till Göteborg och jag måste simma ensam 4 gånger... Men när han är borta så hinner jag ju göra smycken! Vad kul! :)
Men det är ju ändå inget om man jämför med sommaren.. Då hamnar jag vara utan honom i typ 2 månader! Och jag kan inte vara med honom på hans födelsedag..
Och jag kan inte få jobb i Sverige för jag är 17!! Om jag ens skulle kunna jobba hos någon familj, sköta barnen, städa, diska, laga mat, klippa gräset, föra ut hunden osv.. Men jag känner inga familjer i Sverige..


Idag började vi med Anatomi och Fysiologi i skolan. Vi måste kunna:
Celler och vävnader
Stöd- och rörelseorganen
Nervsystemet
Sinnesorganen
Blodet och blodcirkulationen
Andningen
Matsmältningen
Hormoner
Njurarnas funktion och vattenbalansen
Huden
Immunsystemet

Kommer att vara jobbig kurs. Men en del har jag haft redan på högstadiet så jag kommer ihåg en del saker. Och nästa vecka har jag omtentamen i psykologi, hoppas jag kommer genom det..

Kommentarer
Postat av: Olli

Ja passa på att göra allt det där som du inte har så mycket tid för när jag är med dig hela tiden! :) Vill inte att du har tråkigt. :(



Hoppas att du kan jobba i Sverige. Skulle va ljuvligt om du var där hela sommaren och på min födelsedag<3



Det där i skolan blir inga problem för dig, du är ju doktor! ;)

2010-03-29 @ 21:53:58
Postat av: Katti

Jag ska göra jättemycke smycken, sälja alla och bli en miljonär ;)



Joo jag måste ju.. Om jag inte klarar av en vecka så hur skall jag klara av 2 månader??



Haha! Jag kanske är doktor, men detdär är svåra grejer ;)

2010-03-29 @ 21:56:23
URL: http://ssssmulan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0