Blev ingen simning..

Det blev ingen simning idag pga en sak som jag inte vill tala om. Dessutom var det väl bättre så eftersom jag är jätteförkyld just nu. Imorgon ska vi till ett ställe med mamma och Oliver så får vi motion. Det är en dålig överraskning för Oliver så jag skriver inte mer om det :D
Mamma köpte choklad till mig och vi åt av det när vi kollade på NCIS men som tur har jag inte egentligen någon aptit så jag åt inte så hemskt mycket. Vanligtvis om jag äter en bit choklad så måste jag få mer och mer och mer och mer tills jag mår dåligt och önskar att jag inte hade ätit nåt.

Kommer att somna snabbt för jag ät trött! Jobbade hårt på dagiset idag. Det brukar vara 3 vuxna+jag och 22 barn, men idag var det bara 1 vuxen+1 och typ 14 barn. Dessutom kollade vi just en skitdålig film och blev ännu tröttare. Men imorgon blir det mycket frisk luft!

Gonatt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0