Är simning effektivt?

Vi simmade inte helt 1 km eftersom jag började känna mig sjuk.. Min panna var helt het. Har int ännu mätt febern. Men vi simmade 700 meter och det är väl bra det också? :) Måste också göra situps före jag lägger mig. Somnar sen också lättare när jag har tränat lite.
Imorgon har jag jobb från 09:00-17:00 så hinner inte göra mycket annat än situps, och orkar säkert inte heller för jag hamnar jobba 8 timmar med barn :D

Jag verkligen hoppas att jag får bort iaf 10 kg under 3 månader! Vill köpa nya bikini på sommaren och vill verkligen använda dem också på sommaren. Hur mycket kan man magra på 3 månader? Mamma sa att hon har hört att man skulle kunna magra 1kg/vecka eller hon var inte helt säker om det var så. Om det skulle vara så så skulle jag säkert få bort 12 kg. Men vi får se :)


Kommentarer
Postat av: lotta

man får bra magmuskler av det i alla fall :D (Y)

2010-03-09 @ 17:57:00
Postat av: Katti

haha joo, det känns nog i magen :D

Skulle faktiskt inte ha trott att magen jobbar :O

2010-03-09 @ 19:43:07
URL: http://ssssmulan.blogg.se/
Postat av: lotta

haha, jag simmade skitmycket i sommras, så jag vet det :P men jag ska simma ännu mer den här sommaren :D

2010-03-11 @ 16:04:39
Postat av: Katti

okej :P

2010-03-11 @ 19:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0