Tänkte svimma idag..

Jag gick till simhallen, simmade 2 km, gick i duschen och sen i bastu. Efter det gick jag igen i duschen och sen började det bli bara svartare o svartare i ögonen.. Jag hörde nästan ingenting och jag var jättesvag. Jag gick fram till en kran och drack vatten, men det hjälpte inte. Jag gick för att klä om mig, men fast jag satt så tänkte jag svimma. Till slut tog det slut.
Jag har svimmat bara EN gång i mitt liv, när jag var 3 år och fick hjärnskakning. Men jag minns inget av det.

Jag har så TRÅKIGT! Jag kan inte ens prata med Olli! Han är aldrig på msn... Och det är dyrt att ringa/sms:a...
Han skulle kunna ringa åt mig men han fattar inte det... Han vill tydligen inte tala med mig. What ever.
Har det då bara tråkigt..

Kommentarer
Postat av: Olli

Ojdå.. Va hemskt :S Hur kunde det bli så?? D:

2010-04-04 @ 12:56:37
Postat av: Katti

Som om DU skulle bry dig

2010-04-04 @ 12:58:03
URL: http://ssssmulan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0